Τετάρτη, 3 Δεκεμβρίου, 2025
No menu items!

Η Κίνα δοκιμάζει με επιτυχία αυτόνομο σύστημα λειτουργίας τρένων

Η Κίνα δοκίμασε με επιτυχία ένα αυτόνομο σύστημα ελέγχου λειτουργίας τρένων σε μια γραμμή του μετρό στην ανατολική επαρχία Shandong την Κυριακή, κάνοντας ένα βήμα παραπέρα προς ταχύτερες, πιο άνετες και πιο οικονομικές μεταφορές.

Η τεχνολογία, γνωστή ως Train Autonomous Circumambulate System (TACS), εφαρμόστηκε για πρώτη φορά σ έναν δοκιμαστικό τομέα της γραμμής 1 του μετρό του Qingdao. Λειτουργεί σαν «εγκέφαλος» για τα τρένα με την ενσωμάτωση σε αυτά του συστήματος σηματοδότησης.

Τα τρένα που φέρουν αυτήν την τεχνολογία μπορούν ν ανταλλάσσουν πληροφορίες, όπως η θέση, η ταχύτητα και η κατάσταση της γραμμής,  απευθείας μεταξύ τους μέσω ασύρματης επικοινωνίας,  δυνατότητα που τους επιτρέπει να αποφασίζουν ανεξάρτητα και να επιλέγουν αυτόνομη οδήγηση, προστασία και ρύθμιση.

Το  TACS εστιάζει στην επικοινωνία μεταξύ τρένων περισσότερο απ ότι  στην επικοινωνία μεταξύ τρένου και σταθμού, δήλωσε ο Fang Shaoxuan, αναπληρωτής διευθυντής της Επιτροπής Τεχνικού Εξοπλισμού της Κίνας Association of Metros, σε μια εκδήλωση που παρουσιάζει τα επιτεύγματα του TACS στο Qingdao.

Το σύστημα διαθέτει «απλή δομή, οικονομική λειτουργία και συντήρηση και έξυπνη, αξιόπιστη και ασφαλέστερη λειτουργία», πρόσθεσε ο Fang.

Μέσω της  ολοκλήρωσης του ελέγχου των αμαξοστοιχιών, της πρόσφυσης, του δικτύου, του φρεναρίσματος, της αποφυγής σύγκρουσης και άλλων πλατφορμών ελέγχου που είναι τοποθετημένες στα οχήματα, πραγματοποιείται ένα τεχνολογικό άλμα για τους υπόγειους σιδηρόδρομους, με την μετάβαση από την καθαρά αυτοματοποιημένη οδήγηση στην έξυπνη και αυτόνομη λειτουργία.

Στην πραγματικότητα, το σύστημα μπορεί να μειώσει σημαντικά το διάστημα παρακολούθησης και επιστροφής των αμαξοστοιχιών, αυξάνοντας την απόδοση λειτουργίας κατά 15%. Μπορεί επίσης να λύσει τη δυσκολία προσθήκης αμαξοστοιχιών στις γραμμές με μεγάλη ροή επιβατών. Όταν αντιμετωπίζονται καταστάσεις έκτακτης ανάγκης όπως πυρκαγιές σταθμών ή βλάβες στις γραμμές, το σύστημα παρέχει μεγαλύτερη ευελιξία για τις λειτουργίες του μετρό.

Το συνολικό κόστος ζωής ενός μετρό μπορεί να μειωθεί κατά 20 τοις εκατό, χάρη στη βελτιστοποίηση του συστήματος και τη μείωση του εξοπλισμού.

ΠΗΓΗecns.cn

Τελευταία Νέα

Αποχαιρετιστήρια Επιστολή Συνταξιοδότησης του Νίκου Κιουτσούκη

Αποχαιρετιστήρια Επιστολή Συνταξιοδότησης Νικόλαος Κιουτσούκης Αγαπητές και αγαπητοί συνάδελφοι, φίλες και φίλοι, Με αισθήματα συγκίνησης, υπερηφάνειας αλλά...

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ ΤΗΣ Π.Ο.Σ. ΚΑΙ Μ.Σ.Τ.

Αθήνα, 09/10/2025 Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η  Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών και Μέσων Σταθερής ΤροχιάςΠΡΟΚΗΡΥΣΣΕΙ 24ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ  και συμμετέχει στην απεργιακή συγκέντρωση στο Σύνταγμα την ΤΡΙΤΗ 14 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2025 στις 11.00’π.μ.  Συναδέλφισσες,...

Πρόσκληση σε εκδήλωση από την Πανελλήνια Ένωση φίλων Σιδηροδρόμου και μέσων Σταθερής Τροχιάς

Η Πανελλήνια Ένωση φίλων Σιδηροδρόμου και μέσων Σταθερής Τροχιάςσας προσκαλεί στην Πανηγυρική Τελετή αποκαλυπτηρίων...

Παρόμοια Θέματα