Τετάρτη, 3 Δεκεμβρίου, 2025
No menu items!

Τέλη του 2022 παραδίδονται οι δύο νέες σιδηροδρομικές γέφυρες στον Γαλλικό ποταμό. Η πορεία έργων στο Θεσσαλονίκη – Ειδομένη

Την πορεία των εργασιών αναβάθμισης της σιδηροδρομικής γραμμής «Θεσσαλονίκη – Ειδομένη» καθώς και της κατασκευής δύο νέων σιδηροδρομικών γεφυρών στον Γαλλικό ποταμό, διαπίστωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης, στο πλαίσιο επίσκεψης που πραγματοποιεί στη Θεσσαλονίκη.

Ο κ. Καραγιάννης, συνοδευόμενος από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ, Χρήστο Βίνη, μετέβη αρχικά στο εργοτάξιο του «Θεσσαλονίκη – Ειδομένη» όπου εξελίσσονται εργασίες εγκατάστασης σύγχρονων σιδηροδρομικών συστημάτων για τον πλήρη εκσυγχρονισμό της.

Μετά την ολοκλήρωση του έργου η γραμμή θα είναι ηλεκτροκίνητη, αυξάνοντας την μεταφορική ικανότητα του δικτύου.

Η συμβατική περίοδος κατασκευής είναι 36 μήνες, ενώ ο ανάδοχος έχει την υποχρέωση συντήρησης των έργων για 36 μήνες από την ολοκλήρωσή τους.

Στη συνέχεια, ο υφυπουργός Υποδομών επισκέφθηκε τα έργα κατασκευής των δύο νέων σιδηροδρομικών γεφυρών στην κοίτη του Γαλλικού ποταμού.

Οι δύο νέες γέφυρες θα αντικαταστήσουν τις υφιστάμενες στη γραμμή Θεσσαλονίκη – Φλώρινα, με το έργο να δίδεται προς χρήση στα τέλη του 2022.

Σε δήλωσή μετά τις συσκέψεις και στα δύο σημεία, ο κ. Καραγιάννης ανέφερε: «Είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά πώς “τρέχουν” δύο σημαντικά έργα για το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας και ειδικά της Βόρειας Ελλάδας. Οι εργασίες στη γραμμή “Θεσσαλονίκη – Ειδομένη” έχουν αρχίσει ήδη εδώ και ένα τρίμηνο και αφορούν παρεμβάσεις που θα εκσυγχρονίσουν τα σιδηροδρομικά συστήματα μεγιστοποιώντας την ασφάλεια και προσφέροντας άνεση στο ταξίδι. Το δίκτυο θα είναι εφάμιλλο των υπολοίπων Ευρωπαϊκών Δικτύων και αυτό θα ανοίξει τον δρόμο για διεθνή επιβατικά δρομολόγια που εδώ και χρόνια είναι σχεδόν ανύπαρκτα.

Επίσης, είδαμε από κοντά τις εργασίες στον Γαλλικό ποταμό όπου έχουν προχωρήσει σε σημαντικό βαθμό. Μπορούμε με βεβαιότητα να πούμε ότι στο τέλος του 2022 θα έχουμε δύο νέες σιδηροδρομικές γέφυρες, στην άνοδο και την κάθοδο, στη γραμμή Θεσσαλονίκης – Φλώρινας. Αντικαθιστούμε, έτσι, τις δύο υφιστάμενες μεταλλικές γέφυρες και μεγιστοποιούμε την ασφάλεια των μεταφορών.

Τα δύο αυτά έργα που είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά, είναι ένα τμήμα των όσων γίνονται στη Θεσσαλονίκη και ευρύτερα στη Βόρεια Ελλάδα. Οι υποδομές βρίσκονται στο προσκήνιο και μέσα από τον εκσυγχρονισμό τους ανοίγει και ο δρόμος της ανάπτυξης για όλους.

Οι παρεμβάσεις μας ειδικά στον σιδηρόδρομο εντάσσονται σε ένα συνολικό, συνεκτικό σχέδιο, στο μεγαλύτερο πρόγραμμα έργων που έχει γίνει στη χώρα. Επιβεβαιώνουμε, έτσι, την ξεκάθαρη απόφασή μας στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με τον Κώστα Καραμανλή, να κάνουμε πραγματικότητα την ανάπτυξη και βελτίωση του πλέον φιλοπεριβαλλοντικού, οικονομικού και πράσινου μέσου μεταφοράς. Με πολιτική βούληση, σωστό σχεδιασμό και στενή επίβλεψη το καταφέρνουμε».

Τελευταία Νέα

Αποχαιρετιστήρια Επιστολή Συνταξιοδότησης του Νίκου Κιουτσούκη

Αποχαιρετιστήρια Επιστολή Συνταξιοδότησης Νικόλαος Κιουτσούκης Αγαπητές και αγαπητοί συνάδελφοι, φίλες και φίλοι, Με αισθήματα συγκίνησης, υπερηφάνειας αλλά...

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ ΤΗΣ Π.Ο.Σ. ΚΑΙ Μ.Σ.Τ.

Αθήνα, 09/10/2025 Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η  Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών και Μέσων Σταθερής ΤροχιάςΠΡΟΚΗΡΥΣΣΕΙ 24ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ  και συμμετέχει στην απεργιακή συγκέντρωση στο Σύνταγμα την ΤΡΙΤΗ 14 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2025 στις 11.00’π.μ.  Συναδέλφισσες,...

Πρόσκληση σε εκδήλωση από την Πανελλήνια Ένωση φίλων Σιδηροδρόμου και μέσων Σταθερής Τροχιάς

Η Πανελλήνια Ένωση φίλων Σιδηροδρόμου και μέσων Σταθερής Τροχιάςσας προσκαλεί στην Πανηγυρική Τελετή αποκαλυπτηρίων...

Παρόμοια Θέματα